Good mornin'

Yo fellas!
Vaknade kvart över sju idag, största failen ever.. Kommer med andra ord inte kunna platta håret och det ser ut som skit! Tack gud.. Har ingen aning om varför men jag hade damputbrott på min väckarklocka föe jag drömde om Zayn och det resulterade i detta.. Åhh smartass.
Sitter nu och äter flingor men jag tycker faktiskt att det är gott även utan banan nu. Efter ett par tuggor vänjer man sig vid smaken liksom.
Men hörni nu måste jag verkligen äta up så jag iallafall hinner sminka mig!
Kissesssss.

Postat av: 1DStoryTime

Hej! Jag har nyss skaffat en novellblogg om 1D. Kolla gärna in den! :)

2012-02-07 @ 17:02:38
URL: http://onedstorytime.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0