Godnatt luuvies!

Tjena igen!

Har fått typ 120 sidvisningar idag, omggg! Men bara typ 40 unika, like WTH? Massvis med kommentarer också, me likey!

Ligger i sängen med min söta lilla mini PC nu och tänkte läsa några fler kapitel i en ny JB-novell jag hittat! Den verkar vara sketabra hittills. Lite jobbigt att dom skriver i 'då'-form men asså det är bra ändå. Lite overkligt också att man kommer över en kille så fort men ändå asbra.

Kommer ett morgon-inlägg imorgon förhoppningsvis och ska tidsinställa ett under dagen, kommer inte kunna blogga förrän tidigast fem imorgon. Whoopzie.

Men vi hörs då luvies, och tack så mycket för alla kommentarer! Dom betyder massor, även fast 75% av dom bara är svar.

PUSS!


En utav mina förebilder, jag hoppas verkligen att jag kommer uppnå lika mycket som hon gjort när jag kommer upp i samma ålder som henne. Helsjukt egentligen, hon är bara 19 år.. Love her. ♥

Postat av: Sandra

sv: japp, allt är bra med mig :)

vad har du gjort idag?

2012-02-14 @ 21:58:23
URL: http://sandralif.blogg.se/
Postat av: moufieeh

sv; jag har gjort det i gimp :)

säg till ifall du vill veta typ detaljer om hur jag gjort det, haha :)

allt bra? kram

2012-02-14 @ 22:20:12
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Cookiiie

sv: Hahah, tack då! :) Jag vet inte, du ser bara ut som 15 år tycker jag. Nu för tiden ser nästan ingen ut som sin rätta ålder ^^

2012-02-14 @ 22:34:43
URL: http://cookiiies.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0