Go´ natt!

Yo!

Har precis tagit en dusch och har lagt mig i sängen nu med ett iskallt glas vatten för att chilla framför datorn tills klockan slår tio då jag tänkte försöka lägga mig ner och sova.. Vill verkligen upp tidigt för jag har mycket att göra..

♥ Klippa baby-håret
♥ Smörja in mig med body lotion
♥ Platta håret
♥ Put on make up
♥ Byta om (såklart? daah)
♥ Käka frukost
♥ Blogga
♥ Lite annat smågrejs som jag för tillfället inte kommer på som kanske tar en kvart?

Och det ska jag hinna på exakt en timma. Yaaah, good luck. Därför vill jag dra upp lite tidigare, typ sex eller något, och få den vanan att stanna. Att gå och lägga sig vid halv tio-tio varje dag för att gå upp tidigare och få mer tid på morgonen skulle seriöst inte göra mig någonting. Skulle vara asskönt.

Men hörni om jag ska hinna chilla runt på andra sidor måste jag dra nu.

Peace!




Jag och mitt vatten / Morgondagens outfit / Thumbs up!

Postat av: argumentative essay

IN my opinion you did everything correctly in such kind of question!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0