Frågor&Svar



Svar till Anonym: Nja, det beror lite på. Jag är väääldigt blyg mot vuxna, speciellt kompisars föräldrar. Har typ alltid varit rädd för föräldrar så jag sitter mest tyst. Fattar inte hur det ska bli när jag får en pojkvän, abooo. Men asså mot folk i min ålder är jag väl inte sådär överdrivet blyg. Kanske lite ibland.

Svar till Ellen: Nej jag får inte byta skola, annars hade jag LÄTT bytt till Engelbrekt eller någon annan dansskola. Hatar Lillån. Och nja det gör jag väl. Jag hade hellre gått på Engelska än Lillån just nu, även fast mina vänner säger att Engelska suger. Och ja den äger lätt ut Lillån, hatar min klass asså.

Svar till Sussie K: Om du menar den ljusgråa jag hade på mig den dagen så är den köpt på Cubus, och tack! Eller vad man nu säger.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0