Fifaaaan

Yo dolls!
Sitter just nu och äter havre flakes med mild lättyoghurt och det smaka seriöst piss! Fyfan, bland det äckligaste jag ätit.. Fast det blir mindre äckligt för varje tugga..
Men som sagt, vill man vara fin får man lida pin!

Postat av: Chattis

sv: tack så mycket! jag lovar inget så fortsätt läs om du vill veta ;)



vill inte vara taskig eller något men du borde ändra från directionette till directioner. det finns bara 1 namn för 1D fans och det står fel på din header :) x

2012-02-06 @ 08:03:57
URL: http://lightupmyworld.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0