Don't care what they sayyy

Sho mina hjärtan!

Funderar på att fixa en ny design.. Yaah! Är ganska trött på den här. Tycker bilderna på mig i headern är förj*vliga också. Vill också fixa menyn med massa bilder och sen en liten text om mig så nya läsare fattar vad det är för blogg dom ger sig in på. Låter det bra eller?

Har också sagt till massa vänner att jag ska fixa deras designer men jag måste lära mig att göra lite bättre grejer först if you get what I mean. Så ska fixa kommentar-sidan och lite övrigt på designen också nu. Orkar inte ha sådan här ful standard längre.

Yah, här blev det lite designsnack. Var uttråkad så tänkte bara skriva av mig lite. Vill ni veta mina planer till sportlovet så kommer dom i nästa inlägg som dyker upp om någon timma? Funderar också på att spela in en videoblogg ikväll/imorgon. När jag spelar på gitarr. Vill visa er hur ostämt och vackert den låter. HAHA!

MEN VI HÖRES BEBISAR, PUSS!


Det här har hänt massa gånger när jag och Sara kallat varandra massa jättefina ord. HÖHÖ.

Postat av: CATY

Vad kul att höra att du gillar bloggen :) Det värmer.

Kram

Caty

2012-02-17 @ 20:42:12
URL: http://caty.nu
Postat av: Anonym

Hej! Jag håller på med en novell nu och jag är redan på andra kapitlet och det skulle vara super snällt om ville läsa det och kommentera vad du tycker :) Skulle betyda otroligt mycket och ännu roligare om du ville följa den :D du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-2.html#comment



kram :)

2012-02-17 @ 21:21:56

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0