Designknåpande

Hola dolls!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har suttit med designen i typ tre timmar nu och jag har inte kommit någonvart knappt. Gaaah. Har också tappat bort mitt minneskort till kameran. Smart. J*vligt smart Mathilda. Så jag har ingen aning vad jag ska hitta på nu.

Känns som att designen inte kommer komma upp förrän imorgon, jag är klar till ungefär 45% nu. Damn it. Fast jag ska verkligen försöka, ska sitta uppe tills jag somnar och försöka fixa klart den.

Har precis ätit middag också. Nudlar och rostat hamburgerbröd. Så påhittig får man bli, lol. Orkade inte göra något annat, orkar aldrig göra något annat. Men nudlar är snålt med kalorier så det är bara bra egentligen.

Inlägget med covers kommer komma upp om några timmar när jag är mitt uppe i mitt design-arbete. Just let me finish this tråkiga skiten så kommer det upp sen. Fixa menyn är tråkigast tycker jag. För jag har redan fixat den roliga delen på menyn som ni snart kommer få se, hoho.

MEN HÖRNI, JAG UPPDATERAR SENARE. PUSS!


Sjuuuuukt gammal bild! Omg kolla längden på håret, min bullmage och min fina gamla underbara långa lugg.. Uhuhuhu.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0