Designen uppe!

Jag hann klart innan tolvslaget - och själv är jag faktiskt riktigt nöjd! För första gången.

Fast nu är det ju så att jag har en mini PC så jag har ingen aning om hur det ser ut för er som har 'normala' skärmar. Kanske ser helknas ut.. Fast har lagt ner skitmycket tid och energi på denna och jag hoppas att det syns.

Menyn är jag också supernöjd med, vad tycks om alla bilder jag sprängt upp!? Jag älskar den.

Ska inte skryta något mera, men kommentera vad ni tycker! Är det något jag glömt eller som behöver ändras? Tell me!

Ser ni inte designen? Klicka F5!

Postat av: caarroos

Fin design du har! :D allt bra? :)

2012-02-19 @ 01:11:07
URL: http://caarroos.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sjukt snygg :D

2012-02-19 @ 01:33:44
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0