Ddddagen

Hello dolls!

What's up? Själv kom man just hem från plugget. Dagen har varit ganska rolig faktiskt, men SO:n sög ganska hårt.. Gah. När vi slutat stack jag och Sara upp till gårdenledarna och frågade ifall det fortfarande fanns platser kvar till gitarr och det fanns det så vi ska anmäla oss idag. Förhoppningsvis. Ifall jag får.

Fick också en kommentar om att det heter 'Directioner' och inte 'Directionette' och jag veeeet, men jag tycker att Directioner låter som en kille eftersom jag vant mig så med Directionette.. Men om det nu är ett sånt stort problem får jag väl bryta min regel och skriva Directioner. Men inte nu. Det är ju samma sak som Beliebette iförsig, man kallar sig inte så... Hahhaha! Okej jag ändrar. Snart.

Ska plugga lite engelska och sen chilla loss. Puss på er!


Såhär har jag sett ut idag. Inte just den minen kanske men, haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0