Dagens dag

Yo!
Sitter just nu i soffan och segar, tihi. Skoldagen idag var faktiskt ganska rolig, hihihihi. Först hade vi idrott som var ganska tråkigt, sen svenska med en helvirrig vikarie. Sen hade vi håltimma så när klockan slagit elva gick jag, Emma, Sara och Kamilla till matsalen och åt i lugn och ro typ, sen stack vi till coop! Köpte tuggummi, hihihi. Men sen tog vi bussen hem och hade musik som var helt ok. Sen SO som sög, och Oscar fick inte ens sitta vid oss! Då sög det typ 100 gånger värre eftersom det är han jag snackar med, haha. Även om han mobbar mig hela tiden..
PÅTAL OM MOBBA, jag hade på mig jeans med hål i idag och ALLA mobbade mig för det!? Eller ja, typ 1/3 av killarna i min klass. Dummisar! Men iafff. Sen hade vi engelska med samma virriga vikarie och det blev världens drama före det.. Åhhh, orkar inte ens skriva allt. Tycker synd om Pamela iaf, det är en grej.
Sen hade vi gitarr och det var helt OK, lärde oss två nya ackord. G och D, jag fick jättemycket beröm för mitt D! Hihihi, han kritiserade mig knappt alls idag! I'm so proud of myself, även fast jag glömde bort ackorden vi lärde oss för två veckor sen och skämde ut mig lite.. Hehe. Fast jag måste träna på att trycka ner strängarna hårdare, men vill ni veta hur hårt jag tryckte eller!? Det känns till slut som att fingrarna blöder... Det är hemskt! Har fortfarande jättejätteont i pekfingret, precis dom förrförra veckan.. Men han säger att vi till slut ska få ett till hudlager på fingrarna så vi får stå ut. Hehe.
Kom hem vid fem, åt middag, satte mig i soffan, kollade på en repris på degrassi, åt plopp och sen hamnade jag här. Oh well.
Ska gå från surfplattan till datorn nu, men ni får ha det så bra. Puss!

Postat av: Moa ✿

tack :)

2012-02-29 @ 22:58:16
URL: http://enstoorpunkt.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0