Chocolate bar

Hola dolls!

Sitter just nu och mumsar på en Chocolate bar medan jag bollar idéer i mitt huvud.. Yaaah, har läst skitmycket böcker på Wattpad på senaste och dom har gett mig idéer allihopa. Men ingenting jag skulle visa upp förutom för mina närmsta vänner ofc.

Den här bar:en är asgod. Dom två första tuggorna är pissäckliga men sen blir den supergod. Det är rispuffar, cornflakes och havregryn blandat med något sticky, typ sirap och sen är den chokladdoppad nertill. Det freaking godaste godiset jag ätit och det är inte så överdrivet många kalorier i. Precis över hundra.

Gårdagen sög förresten. Det var typ 15 personer där. Sluta med att vi drog till donken och käka och flumma, mycket roligare. Sen hämta Saras pappa upp oss innan elva, trevlans!

Men orkar inte skriva mer, jag kände mig tvungen att blogga bara. Kommer intressantare uppdatering senare. Cheers!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0