Breakfast

Tjååå!

Idag är det skola. FAAAAAN. Men som tur är så börjar jag inte förrän nio på måndagar så jag behöver inte stressa.. Fasen vad skönt.

Sitter iaf just nu och äter frukost. En skål med flingor och mjölk, 1/3 lingongrova med ost och ett halvt glas multivitamin juice. Ska försöka att dissa lunchen from now on och se ifall det ger något resultat på vågen, men då måste jag ju äta en stor frukost. Det var det jag försökte göra idag, haha.

Läser just nu en skitbra bok på Wattpad och jag var bara tvungeeeen att läsa nu på morgonen. Tehe. Ska iaf käka upp frukosten, sen ska jag väcka Sakke och se till så han klär på sig, hoppa in i duschen, gå ut ur duschen och få iväg honom till skolan, byta om, platta håret och sen dra. Awesome. Det är 69 minuter kvar nu tills bussen går så jag kanske måste skynda mig. Kanske asså. Hahaha.

Aja hinner inte sitta så mycket mer vid datorn om jag ska hinna duscha. Cheers!


Hahaha det här har hänt för många gånger.. Och im sure att det kommer hända flertal gånger till.

Postat av: william

söt header:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Pretty Butterfly" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-27 @ 09:33:13
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Clara

Snälla Mathilda, jag älskar din blogg.

Snälla kan inte du ha en frågestund snart!

Har många frågor till dig!! <3

Ber dig!

2012-02-27 @ 19:18:09

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0