Avsluta meningen

Satte ihop två likadana listor i en så att det skulle bli lite mer, därför kanske det blir lite konstigt och dubbla frågor.

När jag käkar - mindre mår jag bättre.
Om jag skulle ta en piercing - skulle jag ta den i läppen eller ögonbrynet, möjligtvis i armen.
Idag så är det - lördag.
I morgon så ska jag och - min dator antagligen på dejt.
Min pappa är - på jobbet just nu.
Om mamma skulle dö - skulle jag ta självmord.
Jag tycker inte att - livet är rättvist.
Så fort jag vaknar så - vänder jag mig om och försöker somna om.
Det pinsammaste som hänt är - att jag har gjort bort mig, sagt fel saker och blivit generad när jag inte borde blivit det.
När jag dör - vill jag bli ihågkommen för bra grejer.
Det bästa med läsk är - att det får mig att äta mindre.
Jag älskar sommarlovet för att - då är man fri som en fågel.
Disney är - helt okej.
Sex före äktenskapet är - okej.
Jag tycker att godis - är ganska äckligt egentligen.
Jag tycker att homofober - är dumma i huvudet.
Mitt täcke är så himla - varmt, nästan för varmt..
Om 6 månader - ska jag ha haft/ha en pojkvän, blivit/vara brun och haft/ha jävligt kul.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Olivia tror jag.
Jag har insett att min senaste kyss var - weird eftersom den var i en dröm.
Jag lyssnar på - Justin Bieber och One direction ganska ofta.
Jag pratar bara med - roligt folk.
Jag tycker om - att vara glad.
Min första riktiga kyss var - i en dröm.
Jag avskyr när folk - dömer mig.
Jag gillar - sovmorgonar och att träna..
När jag vaknar på morgonen är jag - trött.
Jag är förälskad i - Zayn Malik och Justin Bieber.
Jag kommer alltid minnas - sommaren 2009.
Sist jag grät - kommer jag inte ihåg.
Min mobiltelefon är - inte så viktig för mig nu som den var förut.
Kärleken är - tuff.
Innan jag går och lägger mig tänker jag - på något jag vill ha och hur jag ska kunna få det.
Just nu tänker jag - på surfplattan.
Bebisar är - söta.
Ikväll ska - jag sova.
Imorgon ska jag - försöka tjata pappa till att åka och träna med mig.
Jag vill - börja jobba, men mamma säger nej.

 



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0