Not gonna miss to have you close

Hello dolls!

Sitter och kollar på Let's dance med familjen. Skoldagen idag var super med mina tjejor! Vet inte varför men jag tyckte bara att skoldagen var asrolig. Sen efter skolan kom Kamillas bästavän typ och omg världens finaste brud. Har aldrig sett en finare tjej i mitt liv!

Aja, sen kom jag hem och det blev kaoz. Bråka asmycket med pappa och blablabla kaoz lite till och allt slutade med att mamma tog min iphone. Yaah. Fast fick tillbaka den efter att vi blev sams.

Slänger upp en massa bilder från dagen!


Dagens outfiiit!

Byxor - Dr. Denim (Rut M.fl)
Tröja - Vila (?)


Lyssnade på hela Nicki's album idag flera gånger. Så sjuukt grymt! Har börjat gilla en ny låt som ni alla kommer hata, haha.


Och boyfriend såklart! ♥


Sara och jag fick stå i bussen för det var fullt... Lol.


Vi vet att vi är snygga, ni behöver inte säga något.


Bara för att jag inte kan äta klubba sådär snyggt som dom gör på reklamerna...

Postat av: sara

HAHHAHAHAH JÄVLA BAJSKOTTE

2012-04-13 @ 23:30:08
URL: http://saragunnarson.blogg.se/
Postat av: Lydia

hej jätte fin blogg! :D

kika gärna in min novellblogg om 1D! :D


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0