Nighty

Hello dolls!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på sjukt länge men det förra inlägget var ju så långt och inspirerande så jag hoppades att det var alright ändå. Har suttit hela kvällen och knåpat på en design till Josefin och jag blev faktiskt hyfsat nöjd, CHECK IT OUT HERE! Kanske ska sätta igång med designer igen? Insåg inte hur kul det faktiskt är innan jag satte igång nu idag.

Mycket skönare när man kan sitta lugnt och koncentrera sig, istället för att bara stressa ihop något. Och nu satt ju hon vid mig hela tiden över facebook och berättade hur jag skulle göra och vad jag skulle ändra på, det gjorde det hela såååå mycket skönare. Tidigare har jag gjort designer och kodat klart det precis, till att sen få ändra säkert 35% och till sist blir det bara pannkaka utav alltihopa. Jag blir så trött på allt till slut.

Men gillade ni hennes design och vill ha en utav mig just email me. Jag måste skaffa en bloggemail först. HAHAH FAIL. Men kommentera härunder eller nåt.

Josefin har hållt uppe mig tills nu, fattar inte egentligen hur jag fortfarande kan sitta här pigg som en lärka. Men nu ska jag gå och lägga mig för jag måste träna på att lägga mig tidigt till skolan ya know!

GODNATT SWEETIES!


Jag dööööör ahahaha, flummiga natthumor. ♥

UPDATE! Gick precis in på bloggen och ser att mitt långa och inspirerande inlägg aldrig kommit upp. Are you f*cking kidding me?

Postat av: Josefin

STORT TACK MATHILDA ÄR SUPER NÖJD!<3



PUSS

2012-04-09 @ 01:48:24
URL: http://jjosefinlund.blogg.se/?tmp=08200128

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0