Lite smycken o sådär

Hello darlings!

What's up? Jag sitter och tittar på Chelsea Settles, love that show. Ganska inspirerande. Hon flyttade ju till LA och ja.. Bara skitbra program.

Det var ganska trevligt hos farmor också. Fick lite smycken, mest kedjor. Tyckte dom var jättefina, ska börja använda sådana. Tror jag ska använda ett sånt på studenten också.

Men iallafall! Har anmält mig till 10-week summer challenge-grejsimojs på tumblr. Verkar skitkul. Kommer såhär några challenge i veckan, typ gör 25 squats, 25 armhävningar och 50 sit ups två gånger om dagen den första veckan. Fattar ni? Hahaha, det kommer ju såklart vara annorlundare men det var bara så ni skulle fatta!

Dyker antagligen upp ett inlägg sen som jag satt med hela kvällen igår.. Hoho.

Puss!



Postat av: Felicia

Jag vill bara säga tack för dina fina kommentarer på min blogg, det gör verkligen min dag!

PUSS

2012-04-08 @ 17:01:10
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0