I'm so sorry

Hello dolls!

Förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen men jag försökte publicera två inlägg i skolan men blogg.se-appen bestämde sig för att bilderna skulle ha 'gått ut' (?) så det fungerade inte. Kuuul. Men var stressad båda gångerna så jag hann inte riktigt bry mig om man säger så.

Skoldagen har varit riktigt toppen idag! Varit glad och flum heeela tiden. I love school right now. Fast vi råkade komma sent till SO:n, fyra minuter... OMFG. Alla vi fick paniiiik och sprang som några jävla idioter ner för trappen. Som tur var så hade typ 1/3 utav killarna också glömt tiden så vi alla sprang ut hahaha. Fast Juhani hade inte ens börjat med uppropet än så det var lugnt.

I skolan såg jag, Emma och Kamilla en lapp också där det stod att man kan anmäla sig till Street dance. 6 gånger. Varje måndag klockan 18:10-19:00. Jag själv blev helt galen inombords. Ni vet hur mycket jag älskar dans, även om jag inte ens går på det.. Så nu är det typ bestämt! Jag tror vi ska börja på det, så jääävla taggad! Det sätter igång redan på måndag och då dansar jag med 2/3 utav mina bäääjbzzzz. AZUM.

Har varit glad hela dagen. Dels för dansen men också bara.. Ja. Tänker inte ta upp det här. Har inte tagit upp det med någon heller för det var så töntigt egentligen men ja. Nu är allt löst iallafall. I'm so happy.

Har sjukt mycket att göra nu inom två timmar också. Spela gitarr i 15-20 minuter, träna till tumblr-utmaningen, fixa ner skolschemat till iphonen, plugga till Engelska-provet imorgon (vilket är pissviktigt att jag får alla rätt på), fixa lite anteckningar till iphonen och fixa en hel design till Emma B. Jag är så jävla stressad inombords just nu så ni fattar inte.

Men vi hörs seeeen. PUSS!


Bild i repris... #Trueshit



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0