I-I-I work out!

Hello dolls!

Har inte gjort speciellt mycket sen senaste inlägget. Checkat tumblr, facebook, bloggar, novellbloggar, kollat på work out-videos på youtube och även yoga-videos. Började läsa en tumblr om en tjej som håller på att bli frisk efter anorexia och hon håller på med yoga. Ser så himla kul ut när hon lägger ut videos och filmer på när hon håller på. Men det är skitsvårt! Själv klarar jag knappt av att stå på händer.

Så fort jag kollat klart alla tumblrs lovar jag att börja med inlägget! Inte säkert att det dyker upp idag though, tänkte kolla på gossip girl innan jag går och lägger mig också.

Ha en fortsatt bra kväll, puss!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0