HEEEE-EEE-EEYAAAAAAH

HELLO DOLLS!

Ligger just nu i mammas och pappas säng med mamma och Viggo ihihihi. Jag spelar dator (lol) och hon sitter vid surfplattan. Och Viggo tittar på. Normal hundddd.

Har hittills bara hunnit bli väckt utav något freaking alarm som bestämde sig för att gå på vid sju, dammsugaren vid nio och sen ätit frukost. Najs.

Tänkte tumbla lite och sen göra mig iordning fast mitt hår är äckligt fettigt men jag orkar inte duscha nu så jag tvättar det imorgon på morgonen istället.

Jaaa, har väl inte så mycket mer att säga för tillfället.

Puss!


Kollade på den här videon igår, #AskSelena. Älskar hennes tröja. För fin.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0