For you i've been waiting for a long time

HELLO!

Har haft en jätterolig dag idag med Vilma på stan! Vi åkte upp med halv tolv bussen och åkte hem med halv fyra bussen tror jag? Haha. Vi shoppade lite smått och åt sedan på donken. Verkligen en toppendag och perfekt sista lov-dag!

Tänkte blogga innan jag drog men fyfasen vad stressigt det blev i slutet. Goosh.

Ikväll ska jag sitta barnvakt, få reda på en asrolig sak förhoppningsvis och sen försöka tjata till mig Saigon. Har ätit snabbmat äckligt många gånger detta lov men ja. Ska man njuta av lov så ska man, ahahaha.

Vi hörs senare ikväll med förhoppningsvis lite roligare inlägg.

Puss!

(okej skitkul att mobilen laggar arsle så bilderna jag tog inte sparat sig. bjuder på google-bilder på samma grejer typ då. åhhh.)


Vi åt chicken nuggets hihi.


Köpte två presenter åt min lillebror som fyller hela åtta år på söndag. Helt sjukt vad stor den lilla snorungen börjar bli.


Köpte H&M's Liquid eyeliner.


Köpte fyra sådana här och tre andra klubbor.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0