För i h-vete......

Jag trodde inte att den här kvällen kunde bli värre. Tills jag checkar hur mycket internet jag använt då jag ser att mamma och pappa trappat ner från 3000 MB (3 GB) till 500 MB (0.5 GB). Det betyder att jag kan lyssna på ungefär 5 låtar på spotify, titta på en video på youtube och surfa tio minuter om dagen. HGDCRVKTEHBRWFHBT. Jävla fucking panik. Jag ska söka upp den där killen som tydligt var pantad i huvudet och övertalade dom att gå ner i internet. Jag menar, är han helt jävla dum i huvudet eller? Om man köper en IPHONE 4S kanske man använder internet liiiite mer än en XPERIA X8!? Mitt internet är snart slut, och månaden har nyss börjat. På två dagar har jag spenderat 320 MB. Och då ska alltså 180 MB räcka i typ 19 dagar? ARE YOU FUCKING KIDDING ME!?!?!?!?!?!!?!?!? Nä nu ska jag gråta mig till sömns. Kul att kunna använda sin iPhone när man väl fått en. Varför ska alltid all skit hända mig? Kan nån förklara det? Aldrig kan nånting gå helt perfekt. Jävla pisskit.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0