EENIEE MEENIEE MOONEY MOO

Hello darlings!

Idag har jag som sagt inte hittat på speciellt mycket. Låg i sängen tills mamma kom hem vid halv tolv och då hjälpte jag till pyttelite med maten och sen medan den tillagades spelade vi monopol och sen fick jag och Isak damputbrott på varandra och sprang runt i hela huset och slogs. Eller han slogs. Jag fick ta emot allting.

Sen åt vi lunch och sen spelade vi lite PS3 och sen satte jag mig vid datorn igen. Satt där och småkollade på TV. Var cheerleaders på made och fan vad sugen jag blev på att börja. Kanske ska börja på det också? Nej, det blir för dyrt. Men skulle vilja göra det sooo sooo badly.

Aja sen gjorde jag salladen till middagen och hjälpte mamma lite och sen åt vi och sen chillade jag vid TVn och sen åkte jag och pappa till coop och tog ut pengar och fixade ett busskort för imorgon ska jag till stan med Vilma! Woho. Ska bli kul att iallafall göra någonting vettigt med en vän på lovet.

Sen satte jag mig vid datorn nu men kollar mest på Alcatraz samtidigt med familjen. Väldigt trevlans.

Hörs senare. PUSS!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0