3, 2, swag

HELLO!

Var på coop med mamma och mormor förut, vi åkte i pappas nya bil och fifan vad trång den var! Hahaha. Men den är myyycket finare än hans förra bilar! Förutom citroen:en. Den var bäääst! Det här är typ en lillebror till den. Fast den här är en 09:a, den var en 06:a. Asså årtal. OKEJ HÄR SITTER JAG OCH SNACKAR OM MIN PAPPAS BIL, BRIST PÅ LIV? Fan det rimmade ju! HAHAHA.

Men jag fick köpa naturgodis och jag ba PKGMAELGMALKMG dampa loss typ sprang och tog asmycket. Tog lite för mycket. Fick ta bort lite. Det är sänkt pris! 11:- per hekto istället för 14:-, KACHING. Fettgoda grejer köpte jag iallafall. Torkade bananchips, chokladdoppade bananchips, något chokladdoppat kokostjofräs och uppuffade majs. YUUUM! De chokladdoppade cashewnötterna var slut.. Fast nu det här nya märker, Parrots, har ju bara ljusdoppade. Kul.

Lovar att uppdatera senare, för nu orkar jag inte mer. PUSS!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0