Universums roligaste torsdag!

Som sagt har dagen varit GRYYYYM!

Började med Engelska och vi fick tillbaka våra prov och jag hade alla rätt! Vet ni hur jäkla glad jag blev eller!? Jag fick hålla mig från att skrika rätt ut över hela klassrummet, TJOHOOO! Sen efter Engelskan hade vi Matte vilket var tråkigt som vanligt och fick inte mycket gjort heller för att det var så jäkla jobbigt och svårt..

Sen efter Matten hade vi iaf Spanska och då fick vi reda på att vi skulle ha håltimma i två timmar så då började jag, Sara och Emma planera dagen och då skulle vi åka till Hovsta hem till henne och vara där! Efter Spanskan var det lunch och jag och Emma tog läskigt många mackor, HAHA! Vår lärare kom och "skällde ut oss" för att vi inte tog någon soppa, busiga barn!

Men iallafall, efter lunchen hade vi SO som var ganska kul. Vi flyttade om och satte oss i våra grupper och jobbade. Sen efter SOn skyndade vi oss ut i skåpsalen och plockade ihop våra grejer, sen begav vi oss till busshållasplatsen där det blev en massa flum! Efter det åkte vi Stadsbuss, det var första gången för mig och Sara så vi var ganska.. Entusiastiska, HAHAHA! Vi ba WOW och det var alldeles tomt i bussen så vi filmade, tog en massa kort, skrattade och skrek. Fast bussresan var inte speciellt lång, fem minuter typ.

Sen stannade bussen och vi började gå mot Emma fast det tog typ en halv minut att gå dit, haha! Så visade hon oss runt i hennes SUPERFINA HUS! Hon sa till oss att det skulle vara jättefult fast det var sjuukt snyggt!

Sen satt vi i hennes rum ett tag och hon skulle ta fram sin kamera men hon hittade inte den så hon gick ut i köket men Sara hittade den på hennes hylla och då gömde vi den under en kudde och tittade på lite utav bilderna medan hon gick runt och letade, hahahaha! Sen till sist blev vi påkomna ändå.. Sen hörde vi postbilen komma och då började vi skrika för att Emma skulle få sitt löshår, och när hon kom in skrek hon och sa att hon hade fått det så vi började filma och skrika "OH MY GOOOD!" och hålla på, haha!

Sen fick hon iaf ut löshåret och det var jättelikt hennes hårfärg, alldeles perfekt! Så vi började leka lite med hennes löshår och ta en massa flummiga webcam bilder, fast det gjorde vi innan detta också. Haha, både jag och Sara blev ju inte direkt lite sugna på att köpa löshår!

Sen åkte vi iaf tillbaka till skolan efter en timma och hade NO, sen slutade vi för dagen!

Jag som hatar torsdagar är väldigt nöjd med denna iaf, här slänger jag upp lite utav dom superfina webcambilderna, hosthost...


Emma med hennes sprillans nya löshår!


Jag asgarvar åt Sara med Emmas löshår, HAHAHAHA!


Både jag och Sara hade skrattanfall!


Jag och Emma tog en massa superfina webcambilder, hosthost.. Eller Emma blev fin men inte jag, hahaha!


Kinesskratt!


Tungor, haha!


Vackert ansiktsuttryck, haha!


Emma skriker för löshåret, hahahaha lilla gumman!


OMG löshåret!!!

Som sagt universums bästa dag!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0