Tjolahopptjolahej!

Yo!

Idag var skolan helt okej men musiken sög. SOn var rolig för att jag fick sitta bredvid Emma, hihi. Var ganska mycket med tjejerna i klassen idag vilket var kul. Åh just det, idrotten sög också. Jag och Sara tappade bort oss för ett tag, vi har väl inte gått runt i Lillåns skogar speciellt mycket under våra liv!

Sen åkte jag hem och när jag kom hem åt jag macka och kräm, mums. Sen gick jag en promenad med födelsedagsbarnet VIGGO FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS DIN GAMLING! ♥ Sen när jag kom tillbaka satte jag mig lite vid datorn, sen åt jag och nu sitter jag här. Snart ska jag börja plugga till ett SO-prov imorgon och läxförhör till Engelskan imorgon.

Imorgon ska jag antagligen med Ida hem efter skolan också, yaay! Det blev ju inget sist vi bestämde men imorgon blir det nog, ifall det går en buss vid en bra tid.

Ska kolla på middag hos stjärnorna nu, PUSS!


När jag satt och kollade igenom mitt JB-album för typ tre sekunder sedan tänkte jag på hur min reaktion skulle bli ifall jag skulle få se honom IRL. Jag skulle nog bli galen eller något.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0