Stan

Hej på er!

Idag ska jag och mamma åka till stan och köpa en ny jacka till mig, ÄNTLIGEN! Ska också försöka övertala henne att köpa en våg men det kommer hon inte göra.. Den vågen som vi har hemma nu är fem kilo fel hela tiden och visar inte hekto... Fail!

Har precis duschat och klätt på mig så nu ska jag borsta ur håret, föna och sen platta det! Trevlans trevlans.

Slänger upp en bild från när jag tog bilderna jag har i headern.


Ha en bra dag allihopa! ♥

Postat av: Emma

Fuck vad söt du är!!! <3 <3 <3

2011-10-30 @ 14:32:36
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0