Spotify premium

Tjobre vänner!

Sitter just nu och lyssnar på lite musik på spotify som jag inte har gjort på typ ett år och jag börjar sakna det fast man måste ju ha spotify premium för att kunna lyssna på en låt mer än fem gånger.. Hundra spänn på min mobil per månad.. Min pappa skulle bli galen, 257 kronor.

Då känns det ju som att en iPod skulle sitta fint, men priset, ay caramba! Jag får nöja mig med min lilla Sony Ericsson där jag laddar ner nya låtar en gång i halvåret typ, HAHA! Kanske borde ladda ner nån sån här, Download music MP3-grej, har ni tips på någon bra sådan?

Okej nu ska jag och mamma lämna Isak på kalas hos en kompis så nu måste jag sätta upp håret och byta om snabbt!

Puss och kram! ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0