Skitrolig vecka

Hello bloggen!

Har inte uppdaterat på hela veckan för Blogg.se är så jäkla dumma i huvudet som förväntar sig att alla ska ha en iPhone, lol.

Men ändå, veckan har varit bäääst. I onsdags drog jag, Sara och Emma till gården och det ääägde! Alla facerape-ade varandra, omg.. Ni ska se min och Saras facebook, HAHAHA! Vi äger asså. Slutet av kvällen var kanske inte lika rolig.

Sen idag drog jag och Sara till gården och det var skitkul men det skulle vara nån jäkla spökvandring som jag och Alex inte orkade dra på så vi gick in och satte oss där men det sög så jag ringde mamma så hon hämtade mig halv tio, nästa gång åker vi inte dit så förbannat tidigt! Lol. Annars var det kul!

Stämde gitarren idag också, är så jäkla glad! För första gången FUNKADE DET, så nu måste jag börja lära mig ackord. Jag kan D, det lärde jag mig på musiken i onsdags. Yaaay.

Ska dra nu, chao.


Fick den i februari 2010 och stämde den nu, oktober 2011. Lyckat. (y)



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0