Roligaste eftermiddagen på länge!

Hi guys!

Tänkte berätta lite om gårdagen och idag.

Igår, Torsdag

Dagen började med tråkskola och SO-prov, fast fan vad bra SO-provet gick! Så jäkla glad var jag efter det.
Efter skolan gick jag hem till Ida med henne då och vi spelade dator, pratade, gick ut, m.m. Jättekul var det. Sen drog jag hem, åt macka, gjorde våfflor, gick in på datorn och sen gick jag och la mig.

Idag, Fredag

Vi började med Lillåloppet klockan nio på morgonen. Jag gick med Sara och det var grymt jäkla jobbigt. När vi hade gått tre km blev vi lite förvånade över att det var klart men då när vi var i slutet sa en lärare att vi skulle fortsätta till höger.
Vi gjorde det och sen började det spöregna. Jag hade bara en jeansjacka på mig och hela morgonen hade jag stått och plattat håret, fatta vad jobbigt! Vi fick gå ut ur skogen på typ ett gärde och det var läskigt mycket regn, kallt som f*n var det! Var blöt i kläderna ända till sista lektionen.

Sen efter skolan smsade jag Alex (en kille som inte går i min klass) och frågade om han ville träffas eller nåt efter skolan och då sa han ja och sen smsade jag samtidigt Ida och då frågade jag Ida också så när dom båda slutat, vid halv fyra, träffades vi vid cykelstället och sen började vi gå och snacka. Sen när vi kom till Södra skolan sa Alex att han inte orkade gå mer för att han inte var van med att gå (hahaha!) så då satte vi oss på trappen och snackade i typ en timma men sen var han tvungen att dra hem för han skulle träna så vi gick till busshållsplatsen och satt där ett tag och sen kom hans buss men min buss skulle inte komma förrän om en timma så vi drog till den andra busshållsplatsen.

Sen när vi kom dit så insåg vi att det gick en buss fem minuter efter vi kom dit så vi hade jäkligt tur! Sen kom bussen och jag åkte hem hit, åt mackor för att jag knappt ätit något på hela dagen och sen satte jag mig här. Världens freaking roligaste dag ever!

Ska till min moster sen för hon fyller snart 50 år, GRATTIS!

Hörs imorgon eller nåt, peace.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0