OnePiece-helg

¡Hola a todos!

Skoldagen var som en vanlig skoldag, tråkig och jobbig. Haha, men på träslöjden gjorde vi faktiskt många saker. Asså, jag och Sara fick mycket gjort. Haha.

I lördags åt vi gröt och blåbärspaj hos mormor, MUUUUUMS! Så jävla gott, fast usch vad mätt man blev.

Resten utav helgen har jag gått runt och chillat med min stora, varma, mysiga OnePiece. Freaking underbart är det, speciellt när det är så grymt kallt härhemma.

Eller jag har tränat också. Både lördag och söndag, grattis till mig!

Och det har faktiskt börjat gett resultat. Ett hekto har jag gått ner på typ fyra veckor, jaaa! Eller mindre, kanske tre.

Är det bra? Eller kanske borde jag ha gått ner ännu mer? Ne, eftersom jag bara hållt mig borta från godis och chips typ. Jag har ju inte direkt börjat äta mer grönsaker, hehehe..

Påtal om grönsaker, det här är en helt sjuk blandning som smakar så läskigt gott: Gurka och ketchup! Prova, ni kommer inte ångra er. Det låter skitäckligt men smakar jummie!

Dyker väl upp nåt inlägg imorgon, I guess.

Puss på er!


NYBILDNYBILDNYBILD, färsk från hans nuvarande turné! ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0