Måndag + tisdag

Hello darlings!

Gårdagen var väl tråkig as usual. Skolan är inte direkt exciting och rolig, haha.

Idag var det skitkul, speciellt på elevens val! Jag har skolarbete så jag, Emma (i min klass), Sara, Izabelle och Nathalie spelade Alias och vi typ garvade ihjäl oss! Sara och Emma var ett lag och jag, Izabelle och Nathalie var ett lag. Vi ägde, dom vann med bara ett poäng!

Sara tappade också bort sin mobil efter idrotten så vi missade hela spanskan, LOL! Men på engelskan hittade vi den som tur var! Fast vi sa till Ivone så vi skolkade inte ifall ni tror det.

Merdå. Ikväll har jag mest kollat på TV och nu mejlade jag nyss våran läxa till Linda. I don't like homework, fettgrymt att vi har så få. Typ alla klasser har två-tre läxor i veckan och två prov, vi har typ ett prov varannan vecka och en läxa varannan vecka. Chill klass asså!

Men nu tänkte jag stänga igen datorn och fotografera lite kläder till min braiga app triMirror Fashion! Låter den intressant kan jag skriva ett inlägg om den i veckan när jag går i skolan så ni får något att läsa.

Peaceout.



My phone right now! Vad tycker ni om bakgrundsbilden då? Min älskade Bieber som spelar in Under the mistletoe, hihi! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0