Imma be under the mistletoe!

Tjolahopp tjolahej!

Skoldagen idag var mycket tråkig och mycket långsam! Fick grupperna till SOn och det var en hyfsat bra grupp.. No comments. Blev med Izabelle, Rasmus A och Adam!

Men ändå, har suttit och lyssnar på Mistletoe ett tag nu och tänkte ladda ner den, jag har den inte på mobilen eller ipoden än, PANIK!

Tänkte fixa en ny design nu, tihi. Tänkte fixa höstdesignen nu som jag har i någon månad innan juldesignen kommer. Lite tidigt med en juldesign tänkte jag, eller hur?

Har ni tips på bra appar där man kan ladda ner musik gratis eller lyssna på skitmycket musik gratis/med internet så är det bara att kommentera!

Ciao Bella!


Färska bilder!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0