Gården - sockerkick!

Hello darlings!

Kom alldeles nyss hem från Gården, det har varit awesome! Superkul! Vissa saker har varit mindre kul men några av dom ska jag inte ta upp i bloggen.

Jag fick världens sockerkick och typ ropade när jag pratade och pratade jättesnabbt och alla andra typ låg och sov, och sen en halvtimma senare var det jag som nästan låg och sov. Haha! Hela dagen har jag ätit godis.

Åt nästan ingen lunch idag, sen tog vi en bulle efter maten. Sen stack jag hem till mormor och åt tre kakor, en bulle och drack saft. Sen åt jag ganska mycket chips hemma och tog ett glas vatten (det ända nyttiga, lol). Sen stack jag till Gården och det var snackskväll så jag tog typ massa popcorn, ostbågar, chips och dipp. Och ett glas cola. Sen när vi ätit upp tog jag kanske 3-4 nävar godis och en halv tårtbit (typ lika stor som en godisbit) och så drack jag ett par klunkar utav Rasmus cola.

Snacka om att jag blev hyper, haha! Så nu ska jag inte äta något sockrigt på typ hundra år. Min mage skriker efter mat men jag fyller på med godis, mums asså.

Ja men nu tänkte jag crasha i sängen med lite fruit slice och min lilla bebis vid min sida.

Godnatt på er!



Sjuuukt trött och sliten tjej efter att gått från varit hyper till trött.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0