Boring saturday

Hi guys!

Dagen har varit långsam och tråkig. Börja med att jag, Sakke och pappa stack till Coop vid elva-tolv och köpte massa gottigotti till ikväll. Sen när vi kom hem började jag bygga Belville-lego till Isak och blev klar för drygt fyrtio minuter sen.

Tog en lunchpaus också iof. men det tog kanske tjugo minuter bara. En kvart kanske.

Jag kommer tidsinställa massa inlägg till vardagarna men dom kommer mest innehålla tips, recensioner, kläder, m.m. Inte direkt "vad har jag gjort idag" för jag kan ju inte kolla in i framtiden direkt.

Funderar på att göra ett videoinlägg men jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag redan skrivit allt jag gjort idag här.

Börjar sakna dansen mer och mer, men jag kan inte börja. Det går inte, jag är ändå för stor (tjock). Jag får dansa hemma på wii:t eller checka youtube eller komma på egna koreografier. I dunno.

Skulle också varit med Ida idag men hon har inte smsat än så det blir inget, kuligt. Nååået.

Ska avsluta inlägget nu iaf, bai!


JustinIloveuBieber♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0