Rolig dag igår!

Hello darlings!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag.

Igår var det världens roligaste dag. Jag och Vilma drog upp på stan med 12:34 bussen och vid busshållsplatsen träffade jag även Jessica som vi snackade med också. Sen gick jag och Vilma och åt på La Baguette, sen gick vi till några affärer och jag träffade massa som vi kände, bl.a Izza från min klass och Kamilla från min klass.

Tog 15:35 bussen hem och jag fick med mig en ring och lite grejer åt mamma.

Sen när vi kommit hem tog vi lite bilder och satte oss vid datorn, sen fick vi ett sms av Jessica så då gick vi hem till henne och "hämtade" henne sen gick vi hem till Vilma och hade skitkul med musik och ett par skor.. HAHA!

Idag ska iaf jag och mamma ut i skogen och plocka svamp med mormor fast jag tar med mig kameran så jag fotar nog bara.

Vi hörs väl senare people, PEACE!






Älskar den här sista bilden!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0