Painting my nails and craving for gums...

Hej på er darlings!

Sitter just nu och målar mina naglar på ett helt nytt sätt och jag blir faktiskt skitnöjd - gud så kul! Har lite beslutsångest dock men det får väl alla någon gång i livet, haha?

Gårdagen i skolan blev skitkul så jag ångrar inte att jag stack ändå, speciellt sista lektionen!

Men idag då.. Det har faktiskt sugigt. Lektionerna har varit roliga, jag har fått mycket gjort. Inte på SOn kanske men vi alla i gruppen gillar att prata så, haha!

Måste duscha håret sen också, något jag verkligen verkligen INTE orkar.. Tänker bara duscha håret för jag är så jäkla trött så jag orkar inte stå i duschen i typ en timma.. Ah! Cola är jag sugen på också.. Tuggummi och cola.. Åhh! Hahaha.

Jag och pappa diggar också lite musik på min mini-högtalare från Jack'n'Jones, I ABSOLUTLEY LOVE IT! Men jag tyckte synd om pappa som fick lyssna på Bieber (han älskar rock) så nu fick han som han ville i kanske tio minuter.. Fast det är inte rock just nu utan faktiskt pop, fast en typ tre år gammal låt, haha!

 
Naglarna ATM. (at the moment)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0