Mina nagelgrejor!

Min fina kompis Emma har bett mig att fota och lägga in allt jag har som har med naglar att göra så då får jag väl ta och göra det, haha!

Here it comes..




Tre små askar fulla med nageldekorationer i plast! Blommor, katter, smileysar, Turkiet-flaggor, m.m. Köpa i Thailand av min kusin!


En snurra med fruktdekorationer. Apelsiner, stjärnfrukter, bananer, jordgubbar, äpplen, m.m. Från Thailand den med.


En snurra med massa Rhinestones, från Thailand.


Vit nagelpenna (har en rosa också men vet inte vart den tagit vägen...), Sally Hansen. Från USA men jag har sett dom i Lindex fast ett annat märke.


Rhinestones med olika former och färger, från Coop.


Corrector pen som löser upp nagellack som hamnat runtom nageln, jag kan säga att färgen fastnar på själva "munstycket" och färgen blir till vatten som fastnar över hela fingret.. Inte bästa corrector pen jag har hört talas om. Köpte vi i Sverige där mamma gjorde sina akrylnaglar förut.


Båda är superbra och allting sitter verkligen fast, var försiktig så ni inte limmar fast fingrarna bara. Den vänstra är från Thailand och den högra är från Kicks.


Fyra OPI-lack från Kicks och där mamma gjorde sina akrylnaglar, man kan dock köpa alla på Kicks tror jag.


Nagellackborttagningsmedel som jag fått av Vilma men som man kan köpa på Ullared!


Tre skitnagellack från Ullared.


Mina basecoats och topcoats! Har ett till Basecoat från Depend men kände att jag inte behövde visa båda, haha.


Mina H&M-nagellack.



Mina nagellack som har en smal pensel, köpta på Hindersmässan i Örebro nu i år!


Skitnagellack som jag fått från tidningar och sminkkit.


Ett svart nagellack som jag faktiskt köpt på ÖoB har jag för mig, haha!


Två till OPI, det ena från USA och den andra är nog också från Kicks.


Två lack från Thailand.


Tio lack från Depend.


Två lack från Viva la Diva.


Mina lack från Isa Dora.


Ett slags glitter nagellack från USA, jättehäftigt.


Lite random grejer. Filar, klippare, träverktyg, applikationer till tippar, m.m.

Postat av: emma in the house

Hjääääääälp! INTE avundsjuk ett dugg!

Älskaaaaaaaaaa! <3 <3 <3 :D vill till Tukiet!

2011-11-12 @ 18:50:32
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0