Fa la la ♥

Hello darlings!

Dagen har varit chill. Haft min onepiece på mig hela dagen och bara.. Slappat. Åkte och hämta min moster förut som varit i Arvidsjaur hos min kusin i en vecka, det var väl kul!

Inte hänt så mycket mer, känns nästan som att hela dagen gick åt det haha! Ikväll blir det iallafall att äta risotto igen, MUMS! Sa till mamma igår att jag ville äta det snart så det fick bli ikväll, mamma och pappa är och handlar pamersan right now.

Laddade ner en önskelista-app förut som jag håller på och fyller en massa grejer med haha. Vill verkligen ha en våg så jag kan ladda ner Vibra igen och börja tracka min vikt så jag ser hur mycket jag går upp/ner och ser hur jag kan ändra det.. Tyvärr tycker mamma att jag inte borde ha en så jag får önska mig en i jul istället, painful. Haha.

Tänkte spela lite sims nu, chao!


Ser typ ut såhär idag minus klackskor, Justin Bieber och utsläppt lugg.

Postat av: Jenny

Sv: Njaaa lite ont gjorde det väl. Hahahaha min mamma dampa totalt, men som vanligt lugnar ilskan ned sig o nu bryr hon sig inte så värst:p hon blev bara mest arg för att jag hade ljugit och piercat utan tillåtelse.



Kraamis

2011-11-06 @ 00:08:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad heter appen?? :)

2011-11-06 @ 22:00:03
URL: http://captanunc.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0