Drummer boy ♥



Yo darlings!

Nu har ni en väääldigt bra låt att lyssna på medan jag inte bloggar.

Ska till Marieberg med mamma och pappa idag medan Isak är på kalas. Har faktiskt ingenting att shoppa men mamma vill väl kolla på julklappar antar jag, fast en våg ska jag försöka tjata till mig som sagt, hehe.

Moster och mormor var här och fikade lite grann alldeles nyss, fick massa olika muffinsformar av min moster tacktack!

Har precis duschat också och eftersom vi ska åka tjugo över tolv är det bäst att jag tar fram hårfönen för första gången på hundra år typ.. Den är från typ 1904 HAHA. Men nu kom mamma o ba "snart ska vi åka" så det är bäst att jag avslutar här.

CHAO! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0