Uppdatering

Hej, Frida här igen!

Haha, förlåt att jag sa:''jag ska försöka göra minst 1 inlägg om dagen'' Haha, jo tjena...Så blev det ju inte riktigt...

Men nu är jag här igen.

Mathilda kommer ju hem på lördag, så hon har några dagar kvar att njuuuta av den underbara värmen. Har haft lite sms-kontakt med henne under dagarna. Och de har det jättebra, dock lite småtråkiga saker som hänt...men det får hon berätta själv om.

Saknar henne något otroligt...men snart så, får jag träffa henne igen!

Nu ska jag baka lite, hejdå!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0