Shopping!

Hello darlings!

Har haft en suuuuuperrolig dag idag med Vilmispilmis! Det började med att vi kom upp runt 12-tiden och då gick vi in på Krämaren och strosa runt, Vilma köpte ett armband på I am. Sen gick vi till vågen och sen gick vi in på Din sko, H&M och sen åt vi på La baguett, vi åt baguett såklart. Vilma åt med räkor och jag åt vegetarisk.

Sen gick vi in på Ur&penn och massa andra butiker, sen fick vi syn på den nyöppna butiken (i Örebro alltså) New yorker och bestämde oss för att gå in. Amazing säger jag bara, våran nya favoritbutik! Det var inte en ända ful grej därinne och priserna var sjukt bra dom med! Otroligt bra säger jag, vi provade kläder och så köpte jag en klänning och en tröja och Vilma köpte en tröja, egentligen skulle hon köpt samma som mig fast andra färger men hon hade inte råd, stackaren. Jag sa åt henne att jag kunde köpa dom åt henne men såklart sa hon nej. Jag försökte övertala henne i typ en kvart, haha.

Sen stack vi till pressbyrån och hon fyllde på sitt busskort och jag hittade en JB-tidning för 40:- som jag helt klart var tvungen att köpa, har nu typ fyra planscher varav en är gigantisk! Fab! Ska sätta upp dom efter maten.

Sen gick vi och köpte en glass på gottis och sen kom pappa och hämta oss. Vi kollade också in andra butiker såklart men jag orkar inte skriva alla, haha. Vi köpte iaf inget mer.

Här kommer maaaassa bilder:


En utav planscherna, det var en annan på den andra sidan, men den här var finare hehe.


Det här är den gigantiska planschen! Den ser inte stor ut men den fick inte plats på bordet.


Intervju i tidningen.


Om man vek ihop den stora planschen blev det alltså en tidning. Här är framsidan.


Babyyyy, en annan bild på andra sidan.


Hans ögon är a m a z i n g på denna bilden. Det är en annan bild på andra sidan.


Finis! Annan bild på andra sidan.


Klänningen jag köpte, Vilma tänkte köpa en i blått. 179:- kosta den.


Tröjan jag köpte, Vilma tänkte köpa en ljusare grå. 169:- kosta den, visst är den fiiin?! Den är sån här lite kort.


VILMA & MATHILDA + NEW YORKER = S A N T.


Nu kommer det bara var knasbilder från provhytten!


Ledsna för att vi inte kan köpa hela New yorker.






Knaas. Vilma köpte den där blå tröjan.


Daaaaaaaance.



Jag ville ha den här tröjan soooooo badly, men jag kom upp i nästan fem hundra kronor ifall jag skulle köpt denna...


Fierce! Kolla vad snygg den där tröjan var på Vilma, sjukt alltså!


FAB! Vilma var faktiskt lite elak mot mig som inte lät mig köpa den åt henne!

Men hörniiiiiii, nu ska jag sätta upp mina JB-planscher, göra en läxa och sedan dyker det upp två JB-inlägg här!

Kram.

(Inga inlägg blev upplagda igår, det laggade väl. Det här la jag iaf. upp vid fyra-fem tiden.)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0