Nya klasserna!

Hello darlings!

Skoldagen idag var jätterolig! Det började klockan åtta på morgonen med att vi hoppa in i bilen och åkte till en annan skola och hämtade upp några och sedan åkte vi mot Lindesberg där vi skulle bada. När vi kom dit bytte vi om och sen hoppa vi i badet fast jag fick inte doppa huvudet... Inte så kul men.

Sen efter ett tag fick vi fika, kladdkaka och festis. Efter det bada vi tills vi skulle in och duscha och byta om. Efter det gick vi till en pizzeria som heter "Jalla jalla". Ganska god pizza men den smaka inte så normalt.. Fast gott var det ju som sagt.

Sen drog vi hemåt och fick reda på våra klasser, ah! Från min klass fick jag med mig Fabbe, Sara, Ludde och Filip. Skeeetabra! Sen kanske resten utav klassen inte blev skitbra... Men nog om det nu! Hehe.

Imorgon är det vanlig skoldag, blä. Fast jag har hört att vi ska spela fotboll mot en annan skola imorgon? Det hade inte jag en blekaste aning om men. Jaja. OCH PÅ TORSDAG SKA VI HÄLSA PÅ KLASSEN! HJÄLP SÄGER JAG! Fast grymt kul ska det bli, och då får vi äntligen reda på vilken klass vi går i och vad vi får för klassföreståndare. Jag hoppas att jag hamnar i 7C men vi får allt se...

Ska laga lite mat snart och sen blir det väl TV, kniven mot strupen klockan nio!

Kram på er.


Moi and the class!

Postat av: Sara

säger ju det, du är sjukt söt! :D<3

2011-05-24 @ 21:12:54
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0