Kanal 5 klockan nio.

Hello darlings!

Skoldagen idag var helt OK men jag hatar ändå måndagar även fast det är bra dag i skolan. Imorgon ska vi på teater och se nåt huvud i vattenskål jag fattar ingenting det är en teater för bebisar men den ska min klass iaf åka och se! Dock ska typ hela klassen sitta och spela på sina ipods eller mobiler hela teatern så så får det väl bli! Har också utvecklingssamtal imorgon men det kommer gå bra, jag är iaf. inte orolig.

Och en påminnelse: Total blackout klockan åtta på femman idag! Och en till grej: JUSTIN BIEBER PÅ FEMMAN KLOCKAN NIO! ALLA MÅSTE SE! Han är med på CSI igen, jag ska se denna gång! Jag missade förra gången, skitledsen blev jag. Men denna gång ska jag inte missa! Ska dock hinna duscha håret också... Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt men jag kan göra det runt sju-halv åtta någon gång där.

Och en till grej, haha. En läsare har bett mig länka till en onepiece där det står "one love one life one piece" men jag hittar den faktiskt inte, den är nog slut i lager eller så har den slutat sålts. Jag tror dock att den bara är slut i lager, kan länka den när den kommit tillbaka!

Men hörni nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på lite musik innan jag duschar håret. Blääääää.

Pusshej på er!





Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0