Jag är en tönt

Hello darlings!

Skoldagen idag var helt OK och Emzhyzh kebab var äntligen tillbaka! Kärt barn har många namn you know.

Och jag har börjat inse mer och mer att jag är en tönt. Jag är en stor fet tönt. Och vet ni vad? Jag är damn proud of it. Jag behöver inte låtsas vara populär för att få vänner. Jag tänker vara mig själv, en tönt. Snart slutar jag ändå på den här skolan där status betyder allt och börjar på en ny skola där det finns hur mycket som helst folk. Där är dom "populära" på min skola bara en fis i rymden.

Men iaf. nog om töntsnacket, jag kommer strax lägga upp dagens JB-inlägg, stay tuned! (Det där har jag ju verkligen inte stulit från Jennypennanstar, nejdå...)

Kram!


Min baby! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0