Ipod Classic

Hello darlings!

Mamma gästbloggade i förra inlägget, vad tyckte ni!? Haha, jag gillade det iaf!

Gårdagen var som sagt väldigt rolig och gårkvällen var helt OK fast det ända negativa var att jag inte kollade på någon eld... Första året på väldigt länge men jag valde själv att jag inte ville, orkade inte vara omringad av gamlingar, småbarn och stressade föräldrar i år igen.

Vi fick välja mellan två olika ställen, det ena där det hade varit roligast tog en halvtimma att cykla till och det andra som sög tog typ fem minuter att gå så ganska självklart valde dom ju att ta den som tog fem minuter, jag fick också vara med och välja och jag tog det men sen kände jag att jag verkligen inte pallade att gå ut i kylan med världens tunnaste jacka. Så det blev ingen brasa för mig!

Men nu till något helt annat. När jag har fått mina pengar av mamma och pappa som dom är skyldiga mig (runt exakt 1 000:-) så ska jag köpa en Ipod classic. Den är helt perfect och man kan ha upp till 40 000 låtar eller 200 timmar film. Fetgrymt ju! Är dock inte säker på att den säljs fortfarande men, HAHA. Duktig jag är! När jag köpt den ska jag leta reda på JB-skal också, är beroende som mina läsare vet!

Slänger in en bild från onoff så ses vi sen, puss!


Är dock inte säker om jag vill ha svart eller vit men jag tror på en vit.. Vad tycker ni!?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0