Hemma!

Hello darlings!

Nu är jag äntligen hemma i Sverige! Eller ja, jag kom hem igår men jag orkade bara inte blogga då, hehe. Inlägg ifrån resan kommer dyka upp, dock inte idag. Sorry!

Händer massa kul i skolan för tillfället, imorgon ska vi få reda på dom nya klasserna + ska bada med kamratstödjarna och sedan på torsdag ska vi hälsa på dom nya klasserna! Spännande, är ganska nervös kan man säga. Jag kommer få en riktigt dålig klass och det kommer jag få för att jag valde personer och inte-valde personer jag känner att jag inte skulle valt!

Menmen, shit happens. Hahaha. Men resan då. Det var en otursresa kan man säga, hade sjukt mycket otur. Sen träffa jag Anna Skipper. Eller vinka till Anna Skipper rättare sagt. Och så hände massa annat skoj som jag berättar om när jag bloggar om dagarna.

Men hörni nu ska jag strax hoppa in i duschen, ska bara kolla igenom lite Justin Bieber-hemsidor som jag säger (twitter, facebook och justindrewbieber.blogg.se).

Kram på er!

(PS. Kommer fortsätta med JB-listan när jag fått ordning på Turkiet-inläggen!)


JB var på turkisk TV! Hehehe så grymt snygg! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0