Gästbloggar

Hej på er, det är Frida här! Mathildas kusin alltså, som ni säkert har hört om många gånger.

Mathilda sitter just nu på planet till Turkiet och bad mig att gästblogga ett par gånger när hon är borta så att det inte är helt dött här medans hon ligger och solar och badar. 

Deras plan var 2 timmar försenat, så de har nog suttit på planet i snart 1½ timma, fast egentligen skulle de vara framme om nån halvtimma. Aja.

Hon kommer få det helt underbart där borta och jag är inte lite avundsjuk...

Har egentligen inget speciellt att skriva, ville bara uppdatera er lite.


Lägger upp en bild på mig sålänge...

Ni får gärna kika in på min och min kompis blogg oxå, KLICKA HÄR!

Ska försöka göra ett inlägg om dagen.

Kram/Frida 



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0