Frajda!

Hello darlings!

Hela dagen idag har jag varit med Frida och vi har haft superkul! Vi har spelat sims, snackat, dansat på wii, laddat ner firework till Fridas wii, spelat ipad, tittat på JB-bilder, varit ute och gått med Viggo och haft kul! Just nu är hon och äter och sen ska hon komma hit så ska vi kolla på ett program där en tjej får sin största dröm uppfylld, att träffa Justin Bieber. Jag och Frida kommer gråta som in i h-vete för vi kommer bli avundsjuka.

Sen har vi varit lite ledsna också för vi inte har kunnat gå på JB-paraden... Lena (Fridas mamma) ringde och sa att hon gick förbi JB-paraden och vi hörde massa tjejer skrika och vi var väldigt avundsjuka... Haha.

Imorgon ska jag nog på stan med Vilma ifall hon får för sin mamma, vi kommer ha superkul! Jag ska leta efter JB-saker och hängslen. Kanske hittar jag en snygg bikini också men jag tror att jag ska köpa en Ed Hardy-bikini i Turkiet istället. En gul eller rosa eller blå eller svart. Hehe.

Men nu slänger jag upp bilder på mina skor som jag och Frida bytte snören på förut, peace!


What do you think?! I love it! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0