Fasen.

Hello darlings!

Är inte alltför glad just nu. Har precis läst väääääärldens bästa novell. Jag skojar inte med er världens bästa. Jag tänker läsa den igen. Och igen. Och igen. Och nu är det så att dom gör typ tre kapitel i månaden och dom gjorde nyligen ett kapitel så det kommer inte komma ett nytt förrän jag är i Turkiet typ. Så jag är lite dampig just nu.

Annars då. Jag har typ 20 minuter kvar på spotify. Det gör mig inte direkt på bättre humör. Och mer? Hmm. Jag ska på en skitklassresa om några dagar som jag verkligen inte vill på. Mer. Hm. Inga gillar gruppen jag är admin på på facebook och ingen annan utav adminsen skriver något. Kulllllllllll.

Som sagt jag är inte på speciellt bra humör just nu. Skriver JB-inlägget sedan och sen får vi se om vi hörs imorgon. Vi får se hur mitt humör är då.

PEACE.


Kulkul. För tillfället är det 17 minuter kvar, ahh.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0