Facebook

Hello darlings!

Skoldagen idag var helt OK antar jag, inget speciellt hände. Elevens val ägde, vi ska skriva en låt... Inget mer info nu, hehehe. Inte förrän skolavslutningen får ni veta mer. Hehehehe. Aja.

Nu en helt annan sak (Beliebers kan kolla, ni andra kan ignorera detta): Jag har blivit admin på en gilla-sida på facebook som heter "Justin Bieber is my future husband" så ni får gärna gå in och gilla för vi har inte så många som gillar än, bara 17 stycken! Så gilla på Beliebers!

Snart kommer dagens Bieber-inlägg upp också. Funnyhoneybunny.

Peace darlings!




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0